Andyyip.reismee.nl

Stage & Bday

Hoi allemaal,

Ben ik weer, even updaten wat ik heb gedaan in de afgelopen weken. Maar eerst wil ik mensen bedanken voor de felicitatie. Ik had een hele leuke verjaardag gehad. Ik had een tas en een portomonee gekregen van me lievevrienden. Van me familie een ik een reis gekregen. Ik ga naar TAIWAN

Cool
op 1 okt tot 3 okt. Een grote kado van me familie gekregen, ben heel erg blij. Foto's had ik al geupload.

Ik loop nu al bijna 4 weken stage. Het word maar steeds leuker en gezelliger. In het begin had ik helaas niet veel werk, omdat iedereen bezig houden met een container naar Nederland te sturen. Voor me was eerste week, huiswerk maken en internetten. Tweede week begin steeds drukker te krijgen, een collega legde uit wat het bedrijf doet en wat voor proces ze moeten doen om een container te sturen naar de klant in Nederland of America. Het heeft met TMA te maken en dat vind ik wel leuk.

Mensen zijn allemaal aardig, in het begin durf ik niet veel te praten omdat ik niet op me gemak voel, maar het gaat steeds beter. Ik maak nuaf en toe grappen met me collega's en ik voelde steeds meer thuis.

In weekend spreek ik meestal metde jongens af om lekker te shoppen, praten, uiteten en natuurlijk lekker zingen karaokeen. We zijn met z'n 5 in Hongkong,dus hebben we elkaar nodig en gezelschap nodig. Ik moet wel zeggen, iedereen zingen echt mooi, iedereen worden ook steeds beter en beter, maybe later Idols mee doen.

Laughing

Volgende keer vertel ik meer over me avonturen in Hongkong. Groetjes & Kusjes

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!