Andyyip.reismee.nl

Stage gevonden !!! Happy :D

Beste allemaal,

Ben ik weer, na bijna 2 weken zoektocht van stage heb ik eindelijk stage gevonden in Hongkong.

I'm so Happy. Ik ben namelijk nog de enige die nog geen stage heb gevonden. Dus ik loop wel hele tijd te stressen en mailtjes rond sturen.

Ik heb totaal3 interview gehad.

1e: het was een 3d graphic design bedrijf. het bedrijf ligt het meeste ver van me huis, het duurt bijna 1.5 huur om naar het bedrijf te gaan. het sfeer is het heel gezellig, want er werkt allemaal alleen maar jongeren tussen 20 tot 27 jaar. Helaas heeft die geen stagevergoeding, maar je krijgt wel een gratis luch erbij. het gesprek liep goed volgens mij, maar tot nu toe heb ik nog niks gehoord, dus ik ga er vanuit dat ik niet geschik ben voor hun.

2e: Het is hotel LKF, een luxe botique hotel. Het ziet er heel leuk uit en mensen zijn ook heel vriendelijk. Ik had totaal 2 keer interview gehad. Eerste keer was door de HR manager. Het gesprek word gehouden in het cantonees en engels. de manager wilde graag weten of ik goed in ben met talen. 2e keer interview was door de general manager, een hele aardige vrouw. dit keer moet ik in het cantonees, madarijn en in het engels praten. Omdat ik misschien bij front office moeten staan, volgens haar is het heel belangrijk dat je meerdere talen kunnen beheersen. Volgens van de 2e interview had ik de indruk dat ik zeker weten ben aangenomen, maar er moeten nog wat papieren regelen, maar tot vandaag heb ik nog steeds niets gehoord,

3e: Het is een sourcing bedrijf. Een bedrijf die meest bij me opleiding past. Het is een bedrijf maar liefst 3 mensen werkt, maar dat vond ik wel prettig. Hoe kleiner het bedrijf, hoe meer ervaring je kan opbouwen. Interview word gehouden in het cantonees, gelukkig. De directeur wilde graag over me achtergrond weten en wat je graag wilde doen in de toekomst. De directeur kan helaas op dit moment geen beslissing nemen, omdat me andere klasgenoot heeft op andere dag sollicitatie gehad. Hij moet kiezen tussen mij of andere klasgenoot van me. Maar uiteindelijk ben ik natuurlijk aangenomen. Locatie ligt het goed, en andere mensen zoals Jady, Crystal en Rachel werkt allemaal maar 10 min van me stage vandaan, dus we ga lekker gezellig met z'n allen lekker lunchen.

Beetje lange verhaal, maar ik was veel te blij toen ik hoorde dat ik aangenomen ben. Ik houden jullie op de hoogte, blijf me blog volgen voor de komende 5 maanden.

Groetjes, Andy

Reacties

Reacties

dineke

goed zo Andy ...veel succes met je nieuwe stage baan

Alia

Hi Andy Gefeliciteerd!! Ik wens je een leuke tijd toe

pieta

veel succes met je stage en geniet er maar van

Rita

Proficiat Andy!!!Heel veel succes toegewenst in je nieuwe stage baan....en veel plezier in je werk.
Doei.....x x x

Marian

Hallo Andy goed dat je bent aangenomen ik wens je heel veel succes met je stage en nog van Harte proficiat. en veel plezier.

Esther

Hoi Andy,
Wat leuk om te horen dat het zo goed met je gaat!!
Gefeliciteerd met je stageplek en maak er wat leuks van Andy....
Met mij is ook alles goed ik heb nu een vaste baan bij de politie en heb het nog steeds heel erg naar mijn zin in Brabant.Hoop snel weer wat van je te horen....
Lieve groetjes Esther T

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!