Andyyip.reismee.nl

I'm Back !!!! HongKong

Hallo Allemaal,

Ik ben weer terug naar me oma huis. 21 juli om 20.00 was de bedoeling dat ik samen met me broertje naar HK terugvliegt, maar door onweer kunnen pas om 22.00 uur pas vliegen vanuit Shanghai naar Shenzhen. Om00.00 in de middennacht, komen we aan bij de shenzhen airport. Dus we dachten 'Shit'. Er zijn geen treinen meer om naar Hongkong te gaan, want het laatste trein is tot 00 uur. Dus we moeten via andere weg om naar huis te gaan. DRAMA !!!

We moeten totaal 4 keer overstappen. We moeten eerst met de bus naar de Shenzhen centrum om daar een taxi te pakken, nadat we taxi had gepakt, moeten we naar de grens van Shenzhen. Het reistijd duurt al een uur. Bij de Shenzhen grens moeten we zich aanmelden bij de duoane en vervolgens weer met een bus naar een taxi station om naar huis te gaan. Uiteindelijk zijn pas rond 2.15 thuis. Het was een goede ervaring, maar volgende keer hoef ik niet meer.

Maar ikzit nu gelukkig alin Hongkong, dus me missie in Hongkong eerst,Stage zoeken en me vakantie genieten.Aantal klasgenoten hadden al stage gevonden in Hongkong en ik moet natuurlijk ook zo snel mogelijk vinden, anders moet ik weer terug naar Shanghai om daarstage te lopen, maar met behulp van mevrouw Cai en me familie zou het zeker vast lukken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!